پیشکش های ویژه و توسعه نشرات دیجیتلی عقاب در ولایات

طوری که شما در جریان قرار دارید، شرکت عقاب در سال ۲۰۱۵ میلادی نشرات دیجیتل را در کابل آغاز کرد. بعد از تاریخ متذکره همه ما منتظر نهایی سازی و تصویب مقرره دیجیتل از جانب حکومت افغانستان بودیم، که متأسفانه تا حال صورت نگرفته است.

ما امروز به خرسندی اعلان می نمائیم که شبکۀ عقاب با پیشکش های جدید توسعه می یابد:

الف) نشرات دیجیتلی زمینی

شرکت عقاب نشرات دیجیتلی زمینی را در ۵ ولایات مهم کشور بشمول کابل (مزار شریف، کندهار، جلال آباد و هرات) سر از تاریخ ۱۵ می سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز می نماید. هدف ما این است تا تمام شبکه های تلویزیونی داخلی را در ولایت شامل کنیم و در هر ولایت شبکه های تلویزیونی موجود را به ترانسمیتر خود وصل نمائیم.

فیس نشرات دیجیتلی زمینی

از آنجا که دولت افغانستان تا حال مقرره دیجیتل را نهایی نکرده و نیز واضح نیست که چی زمانی نشرات انالوگ در کشور متوقف خواهد شد، بناء شرکت عقاب تصمیم اتخاذ نمود که الی زمان ختم نشرات انالوگ از جانب دولت در ولایات  مربوطه، در قسمت فیس نشرات تخفیف بیاورد. ما تخفیف های ویژه ذیل را اعلان می نمائیم که سر از تاریخ اول فبروری سال ۲۰۱۹ میلادی قابل تطبیق می باشد.

شبکه های تلویزیونی سرتاسری:

در صورتی که شبکه های تلویزیونی در 5 ولایات (کابل، مزارشریف، کندهار، جلال آباد و هرات) شامل سیستم دیجیتلی عقاب شوند، در آنصورت شرکت متذکره مبلغ ۳۰۰ دالر امریکایی در بدل هر ولایت که در مجموع ۱۵۰۰دالر امریکایی برای ولایات متذکره می شود، از نزد هر شبکه تلویزیونی بصورت ماهوار اخذ خواهد کرد. جهت دسترسی بیشتر به این پیشکش، آن عده شبکه های تلویزیونی که در حال حاضر شامل ماهواره (Express AM, Yahsat) نیستند، می توانند به پیشکش نشرات ماهواره یی ما که ذیلاً توضیح شده است، مراجعه نمایند و یا می توانند سگنال های خود را به ترانسمیترهای ولایتی ما ارسال کنند.

(الف: شبکه های ولایتی محلی (شبکه های تلویزیونی در مزارشریف، جلال آباد، کندهار و هرات

آن عده از شبکه های تلویزیونی محلی که علاقمند پخش نشرات شان در ولایت شان اند، می توانند با پرداخت ۳۰۰ دالر امریکایی در یک ماه، شامل سیستم دیجیتل شوند. ولایت کابل از این پیشکش مستثنی است.

ب: نشرات ماهواره یی

شرکت عقاب یک قرارداد ۵ ساله را با یوتل ست جهت استفاده از فضای ترانسپاندر بر Express AM6در درجه ®۵۳Eامضا کرد. ما خرسند هستیم که بعد از تاریخ ۱۵ می سال ۲۰۱۹ میلادی خدمات ماهواره یی را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

فیس نشرات ماهواره یی

آن عده از مشتریانی که علاقمند اند نشرات شان از طریق ماهواره پخش شود، بدون این که شامل سیستم نشرات دیجیتلی زمینی ما شوند، مبلغ ۲۰۰۰ دالر امریکایی در بدل یک میگابایت در هر ماه اخذ می شود.

آن عده از شبکه های تلویزیونی که شامل سیستم دیجیتلی زمینی (DTT) اند، ۱۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد و مبلغ ۱۸۰۰ دالر امریکایی در بدل یک میگابایت در هر ماه از نزد شان اخذ خواهد شد.

شرایط و مقررات این پیشکش:

  • تخفیف در فیس شبکه های تلویزیونی در کابل بعد از تاریخ اول فبروری سال ۲۰۱۹قابل اجرا می باشد.
  • تخفیف در فیس شبکه های تلویزیونی در سایر ولایات بعد از تاریخ ۱۵ می سال ۲۰۱۹ قابل اجرا می باشد.
  • شبکه های تلویزیونی مکلف اند تا سگنال خود را به ترانسمیتر ما از طریق ماهواره ارسال کنند و یا می توانند از طریق پیشکش ماهواره یی ما نیز در ولایت ها نشرات داشته باشند.
  • تمام مبالغ باقیات گذشته باید بصورت اقساط بطور مساویانه پرداخت گردد.
  • آن عده از شبکه های تلویزیونی که قرارداد شان قبلاً فسخ گردیده است، لازم است تا قرارداد جدید را با شرکت عقاب عقد کنند.
  • تخفیف متذکره صرف زمانی قابل اعتبار است که نشرات انالوگ از جانب حکومت افغانستان در ولایت مربوطه متوقف شود.

جهت معلومات بیشتر با آقای مطیع الله ټولواک، مدیر ارتباط شبکه عقاب به شماره  و ای-میل mtollwaak@abs.af 0728936135به تماس شوید.